Collina Suites - Roma
41.90812, 12.49779Genel bilgi
Konaklama tesisi, Roma Forumu'a 25 dakikalık ve Repubblica - Opera Binası metro istasyonuna 10 dakikalık yürüme mesafesinde yer almaktadır. Otel ayrıca tesis genelinde Wi-Fi sağlamaktadır.
Konum
Rusya Büyükelçiliği tesisin yanında bulunur, Roma Ciampino havalimanı ise yaklaşık 27 dakika uzaklıktadır. Roma şehrindeki Kolezyum'a arabayla 5 dakikada ulaşılabilir. Collina Suites, Trevi Çeşmesi'a kısa bir sürüş mesafesindedir.
Via XX Settembre/Piave otobüs durağı, tesise 400 metre uzaklıktadır.
Odalar
Odaların çoğunda kişisel iklim kontrolü, düz ekran televizyon, ses yalıtımlı pencereler ve özel bir banyo vardır. Her odada duş, saç kurutma makinesi, misafir tuvaletleri ile donatılmış banyo odası mevcuttur.
Yemek ve İçecek
Tesis, seçkin yemekleri sunan Kolezyum, Trevi Çeşmesi gibi lokantalardan 22 dakika mesafede yer almaktadır.
Eğlence ve İş
Bu otel bünyesinde açık havuz bulunmaktadır.
Collina Suites hakkında temel bilgiler
| 💵 En düşük oda fiyatı | 3204 TL |
| 📏 Merkeze olan mesafe | 700 m |
| 🗺️ Konum değerlendirmesi | 7.0 |
| ✈️ Havaalanına olan mesafe | 16.4 km |
| 🧳 En yakın havalimanı | Roma Ciampino Havaalani, CIA |
Konum
- Gezilecek Yerler
- Yakınında
- Restoranlar
- Yakınlarındaki oteller
Collina Suites yorumları
-
missing25 Eyl tarihinde yorum yazdı
Odada yer alan çarşaflar ve havlular çok temizdi. İspanyol Merdivenleri ve Aşk Çeşmesi gibi yerlere 15-20 dakika yürüyerek çok rahatlıkla ulaşabildik. Otelin konumu itibari ile kargaşadan uzaktı. Termini İstasyonu'na yürüme mesafesinde olmakla birlikte, Termini civarında yer alan diğer oteller gibi gürültünün ortasında yer almaması bizi mutlu etti. amamen sessiz bir otel değil, dışarıdan gürültüler gelebiliyor. Herhalde otelde konakladığımız sürece az da olsa duyduğumuz gürültü herhalde İtalya için normaldi. Otele yakın restoran ve cafeler var.Fiyat,lokasyon ve temizlik açısından tercih edilebilinir bir otel.
Otel iki büyük dairenin birleşiminden oluşmakta, bu sebeple otele gittiğimizde resepsiyonun olmaması şaşırtıcı idi.Lüks bir otel odası arayanlara tavsiye etmem. Aynı zamanda çocuklu aileler için de uygun olmayabilir. Bizim gibi şehir turu, müze ve yemeğe para vereyim ama otelin lüks olması önemli değil, ulaşımı iyi olsun ve ucuz olsun diyen genç çiftlere tavsiye ederim. Bizim odamızda küçük de olsa banyo vardı. Rezervasyonlarınızı banyolu odalardan yana yapmanızı tavsiye ederim.
-
missing14 Eyl tarihinde yorum yazdı
Otel olarak geçmesine rağmen kendi tabelasında bile pansiyon yazıyor.hostel olarak nitelendirilebilir.ortak banyo ve tuvalet var.
-
missing02 Eyl tarihinde yorum yazdı
Tren istasyonuna yakınlığı. İşletmesini yapan beyefendi ve hanımefendi gayet saygılı ve misafirperverdi.
-
missing28 Ağu tarihinde yorum yazdı
Aynı fiyata çoğu hostelde dorm bulabilirken Hotel Kristi'de bir gece ortak banyolu, bir gece özel banyolu private room'da kaldık. Verilen ücretin tam karşılığıydı, üstüne çıkmadı ama altına da inmedi. Konumu da şehir merkezinden çok uzak değildi gardan yürünebilir bir yerdeydi.
Gittiğimizde tadilat vardı ve pencerelerde iskele olduğundan güvenlik konusunda şüphelerimiz vardı, bu sebeple camları biz odada değilken veya uyuyorken kapalı tutmak zorunda kaldık, klima ya da vantilatör yoktu ancak çok da sıcak değildi (4 Temmuz).
-
missing26 Ağu tarihinde yorum yazdı
Harika temiz bir otel. Otel sahibi duyarlı ilgili bir bayan. İnsanı annesinin evinde kalmış gibi hissettiriyor. Ortak banyo dahi oldukça temizdi. Republica metro durağına 5-6 dk yürüyüş mesafesinde. Şehir haritasını turist ofisinden almanızı öneririm. April caddesi otelin bir cadde ötesinde yer alır ve Roma pizzacısında yemek yiyebilirsiniz. Margarita sadece 3,90 Euro fakat akşam 22 gibi pizzacı kapanır. Otelin bulunduğu sokakta dondurmacı ve cluplarda mevcut. Çok tarihi ve güzel bir binası var. Ayrıca biz 2 kişi 2 gece 100 Euroya kaldık. Bir metropole göre gayet ekonomik bir odaydı.
-
missing22 Ağu tarihinde yorum yazdı
Merkezi konumu hotel cok köhne ve bakımsız ayrıca fiyatı da olanaklarına ve hizmetlerine göre de oldukça fazla bence ayrıca küreselleşme döneminde internet kullanılması da oldukca sacma
Çalışan yönetici bayan cok kaba
-
missing15 Ağu tarihinde yorum yazdı
otele giriş saati çok geç. Kahvaltı çeşidi az ve de hemen bitiyor. Bitenin yerine takviye yok. Resepsiyon da çalışanlar çok bilgisiz ve ilgisiz. Yurtdışından gelenlere kolaylık sağlamıyorlar. Kredi kartını söz vermelerine rağmen oraya gidince baya uğraştırdılar. En sonunda çektiler ama.